RasmusVS: Det var som fan, karriären är över alltså ;-)
Inlägg: 2051055
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2020-2021
Costanza: Är du inte läskunnig? :)
Tråkigt för er med alla spelare som lämnar men vem fan trodde att spelare nu för tiden styr med hjärtat och inte plånkan. Som han säger, svensson-arbetaren gör samma sak så varför skulle inte de göra det? Man bryr om sig själv först, företaget(klubben) sen
Tråkigt för er med alla spelare som lämnar men vem fan trodde att spelare nu för tiden styr med hjärtat och inte plånkan. Som han säger, svensson-arbetaren gör samma sak så varför skulle inte de göra det? Man bryr om sig själv först, företaget(klubben) sen
Sv: Silly Season 2020-2021
Enligt ÖA har hittills 7 av Modo's 10 bästa poängplockare lämnat. Nån som såg detta komma? Nån som ser detta komma också i Timrå?
+ 1