1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614885 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2056529

Sv: Silly Season 2020-2021
Silly: Det är inte Modo vi snackar om här, klubben ingen vill spela för eller träna nu för tiden. Om de har alternativ vill säga.
De som inte är intressanta i sin nuvarande förening erbjuds ju plats i Modo och då vet man ju sedan gammalt att inget stärker en Öviksbos självkänsla mer än smicker om "favoritklubb" och annat trams. För oss i den riktiga världen är det mest tragikomiskt att folket däruppe köper flosklerna gång efter gång. Björn tränade ju t.ex så sent som 2 veckor innan hans horande med Leksand enligt egen utsago Sveriges mest inspirerande hockeyförening i Sveriges mest engagerade hockeystad. Gick rätt fort att tappa den känslan....

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
mikenomad: Äh, det kunde ju ha varit värre...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer