Bragd-Birger: Alla spelare som inte tvekat att ta ett skott i ansiktet för Timrå kommer vara saknade i min värld. Berglund är en sån spelare.
Sedan kanske han inte är någon Crosby direkt men det är det många som inte är. Trodde helt ärligt inte att han skulle kunna tänka sig att lämna frivilligt.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sedan kanske han inte är någon Crosby direkt men det är det många som inte är. Trodde helt ärligt inte att han skulle kunna tänka sig att lämna frivilligt.