1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614886 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2059370

Sv: Silly Season 2020-2021
Skönt att skit inlägg tas bort som bara förstör denna sida , hockey snack i första hand men lite löst prat måste också få finnas , att skrivandet skall får en bättre ton och att aggressiviteten skall minska hos de skrivande bör vara självklart .
Att stävja förlöjligande och brutala sågningenar av inlägg skall bli bättre måste vara målet HÄR för att kunna skriva och umgås med våra likasinnade hockey supportrar ifrån alla lag i Sveriges lag .
Det blir bara löjligt att hata andra lags supportrar och det skapar bara tjafsande som inte tar slut .
En bättre ton mellan oss i dessa tider är tycker jag är befogt , för det är nog tufft ändå .
Kom igen killar allt är inte så allvarligt .
Hoppas på glada nyheter idag ifrån Timrå .

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer