Knylan: Jag jämför inte Lindholm med Berglund, möjligen energimässigt på isen, men inte annars. Däremot på sikt kanske, men då snackar vi enbart på isen. Av isen tror jag det är svårt att få till Berras personlighet.
Har inget hopp om att Lindholm ska in och producera men tycker att han kan ha ett kontrakt, utan att ha någon aning om Nubbens plan A.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Har inget hopp om att Lindholm ska in och producera men tycker att han kan ha ett kontrakt, utan att ha någon aning om Nubbens plan A.