{3405}: Hör dig, och det kan bli så. Men känner mig trygg i att vi nog landar honom, i alla fall om det är Löven och Modo som ska komma och knuffas.
Om inte annat så får man lägga upp det på det sättet att: Vem fan vill bo i bonnhålan Övik? Eller i Umeå? En bonnhåla med ett universitet. Spelar han i Timrå får han bo i, av arkitektupproret utsedd till Sveriges vackraste stad: Södra Timrå.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Om inte annat så får man lägga upp det på det sättet att: Vem fan vill bo i bonnhålan Övik? Eller i Umeå? En bonnhåla med ett universitet.
Spelar han i Timrå får han bo i, av arkitektupproret utsedd till Sveriges vackraste stad: Södra Timrå.