{8671}: Då får ni banna mig i forumet. Jag orkar inte med signaturer som är här för att jävlas och förstöra. Jag kommer fortsätta tills de är borta... Att folk jäklas lite mellan forumen tycker jag är ok, men när det kommer innifrån, från personer med en Timråikon framför, då brinner jag...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Att folk jäklas lite mellan forumen tycker jag är ok, men när det kommer innifrån, från personer med en Timråikon framför, då brinner jag...