EXPLORERSMÅLAND: Det lag nubben bygger iår kommer att vara det bästa allsvenska laget på många år,säker källa säger att många nya redan är signade plus dahlen såklart
gustav9: Bästa lag på många år, hur mäter man det? Tänker alltså om det är spelare ned utvecklingspotential eller kommer är det ännu mer sillybomber än "bara" Dahlén 🧐
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...