puffe: Tror du ska söka dig till ett forum där man diskuterar musik om du vill prata musik. Folk här inne gillar också musik. Men inte går jag in på svenska kennelklubbens forum och börjar diskutera spelvägar ur egen zon och förväntar mig att alla hundälskare ska tycka det är jättekul även om det säkert finns folk där som också är intresserade av hockey.
Inget illa menat men det är därför dina inlägg ryker fortare än Dahléns handledare.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Inget illa menat men det är därför dina inlägg ryker fortare än Dahléns handledare.