1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2064808

Sv: Apropå nånting...
{7536}: För mig handlar det inte om något "varför jag håller på timrå", det bara är så, på samma sätt som att jag äter med munnen och skiter med arslet. Medgång eller motgång spelar liksom ingen roll, grejen är dock att jag VILL se Timrå längst upp på tronen även om det tar 50 år till. Visa sverige att det går även om man inte är en storklubb har sin charm det också. En evig underdog tilltalar många och eldar på fler. Min Kärlek till Timrå är samma sorts kärlek man har till sina barn, helt och hållet ovillkorlig.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.