1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2064845

Sv: Apropå nånting...
Är det inte nån råtta som brukar vara härinne och gaffla om Timrås ekonomiska moral?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Vi behöver råttfällor.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Alltså nog att vi har haft problem med ekonomin. Vi gjorde ändå rätt för oss och håller hårt i pengarna nu. AIK slår ju allt. Nu utnjyttar man kryphålet med att man få dispens med kraven på ekonomin. Skiter alltså i att betala sina skulder till kommunen fast de pengarna finns från finansiärer? Man kör alltså all in denna säsong och litar blint på att publiken kommer i år igen? Sjukligt beteende och tragiskt att de aldrig lär sig..

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.