Timråit H-sand: Du pratar om Dahléns framtid. Jag pratar om att Hockeypuls reporter missade en relevant fråga. Är du helt dum i huvudet eller? Hur svårt ska det vara att förstå?
hubbenorlen: Haha!😁 Hockeypuls reporter insåg att frågan var allt annat än relevant vilket även många andra förstår...😁! Du kanske nu har mailat Dahlén som du blev uppmanad att göra tidigare så då kanske du fått svaret...😜!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer