Det är nog svårt att få ekonomi i något sådant. Så många Timråhalsdukar köps inte om dagen. Problemet med Patronernas butik var att den låg lite avsides. Försökte besöka den ett par gånger men då var den stängd.
Men det vore nog inte så dumt för omsättningen om någon av sportbutikerna inredde ett uttalat Timrå/GIF/Dragonshörn med souvenirer, biljetter, supporterinfo och liknande. Skulle kunna blie en bra samlingspunkt. Minns ni att NICKE förestod en lite shop som Intersport hade i Världshuset? Fel lag, annars hade det kunnat gå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men det vore nog inte så dumt för omsättningen om någon av sportbutikerna inredde ett uttalat Timrå/GIF/Dragonshörn med souvenirer, biljetter, supporterinfo och liknande. Skulle kunna blie en bra samlingspunkt. Minns ni att NICKE förestod en lite shop som Intersport hade i Världshuset? Fel lag, annars hade det kunnat gå.