Woody Jokinen: Jo känner samma, skitasamma om det stämmer. Bara gött att få drömma lite såhär i tunga coronatider. Haha om man skulle slå ihop alla domustrappsrykten genom åren. 😂
Så gustav fram med namnet nu. Skit i belackarna. Låt oss drömma stort. (So what om det inte stämmer)😊
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bara gött att få drömma lite såhär i tunga coronatider. Haha om man skulle slå ihop alla domustrappsrykten genom åren. 😂
Så gustav fram med namnet nu. Skit i belackarna. Låt oss drömma stort. (So what om det inte stämmer)😊