Olli Hahl: Ingen aning. Men om jag får killgissa så kan jag tänka mig följande scenarion.
-Det är inte helt klart än, ingen kråka på papper -Man vi draaaa på det lite för att kunna köra några till livesändningar -Nubben tycker det är småmysigt att lurka in här när han knäpper fredagspilsnern och småfnissa åt våra gissningar
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
-Det är inte helt klart än, ingen kråka på papper
-Man vi draaaa på det lite för att kunna köra några till livesändningar
-Nubben tycker det är småmysigt att lurka in här när han knäpper fredagspilsnern och småfnissa åt våra gissningar