rabon: Haha va fan, på spelarna kan jag förstå det till viss mån eftersom de inte har haft spelarfotograferingen ännu och vill ogärna visa upp spelaren i en annan tröja. Men på personalen är det väl för fan bara ett ta en privat bild? Eller be personerna att ta en selfie i kostym och klippa in ”TIMRÅ IK” brodyren?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...