Matsg: Pajaslista. Ja Luleå är möjligen Sveriges bästa lag. Men att det skulle skilja 90 lag i europa mellan dem och oss är ju bara fablernas värld. Och då tänker jag inte närmast på att vår 92:a plats är felaktig...
mikenomad: Håller med dig. Många av lagen känner man ju inte ens till då det handlar om 5 olika ligor I Europa. Dock kan man se vika lag som avancerat rejält uppåt och vika som har rasat ( tex schweisiska mästarna Bern som legat topp 8 3 år i följd och i år rasade ner till plats 57 just efter Linköping)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...