"ahlén ser i dagsläget ut att främst konkurrera med förra säsongens assisterande kaptener ? Morten Madsen och Albin Lundin ? samt Timråprofilen Jeremy Boyce.
? Vi får se. De funderar vi på i första hand, sedan kan något nyförvärv också vara aktuellt. Men vi ska sätta oss ned med ledarteamet och "Nubben" för att stöta och blöta frågan framöver."
Vilket nyförvärv skulle vara aktuellt för en kaptensroll? Antingen Reinhardt tänker jag, eller så är detta en hint on att Blomqvist är på väg.
Jensen_12: Liljewall skall ju ha ganska bra ledaregenskaper vad man läst. Blomman har ju rutin ifrån SHL med kaptensbindel och allt, så förnpdligen ingen dum gissning.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"ahlén ser i dagsläget ut att främst konkurrera med förra säsongens assisterande kaptener ? Morten Madsen och Albin Lundin ? samt Timråprofilen Jeremy Boyce.
? Vi får se. De funderar vi på i första hand, sedan kan något nyförvärv också vara aktuellt. Men vi ska sätta oss ned med ledarteamet och "Nubben" för att stöta och blöta frågan framöver."
Vilket nyförvärv skulle vara aktuellt för en kaptensroll? Antingen Reinhardt tänker jag, eller så är detta en hint on att Blomqvist är på väg.
Vem annars skulle man syfta på?