El Maco: Jo men jag tänkte att det finns en sån i Leksand har jag för mig så det ska ju gå på något sätt.
Sen så finns det ju en sån affär i Övik också som jag inte kommer ihåg namnet på. Det är ju nån form av Modo affär men den säljer en massa annat också. Man kan tex köpa hockeybilder där och nhl prylar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sen så finns det ju en sån affär i Övik också som jag inte kommer ihåg namnet på. Det är ju nån form av Modo affär men den säljer en massa annat också. Man kan tex köpa hockeybilder där och nhl prylar.