Sputnik: Nubben svarade i chatten att 2e målvakt är klar så då måste det ju bara vara Ohre i s f. Sedan låter det ju som han jobbar rätt mkt på att förlänga med Fille Filur.
OlliJanne: Ja jag missade denna helt förut. Verkar som fillur lär kosta en del då och om det blir han så lär vi nog inte kunna vänta oss nått spetsigt mer på backen eller? Verkar som Fille är Nubbens önskning på spelande back..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...