Sputnik: jag tror alla som var med då Palme mördades minns exakt var dom var den dagen. Palme var ju allt på den tiden. Han var Sverige på nåt sätt. Personligen älskade jag hans verbala förmåga att täppa till truten på sina meningsmotståndare. Hela Sverige var i chock, även jag. Man kunde inte tro det var sant. I Sverige, fredliga Sverige..mycket vatten har runnit sen dess som vi vet. Idag är mord och våld en vardag i landet. Min pappa väckte jag på morronen efter, orden han sa..på Jämtländska "Fy fan, dom har skötte Palme"
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
"Fy fan, dom har skötte Palme"