Modo har nu värvat en ny tränare, från Finland, som inte kan svenska och knaglig engelska och dessutom fått sparken från sin senaste klubb(Pelicans). Månne har Heart of Hockey hittat ett nytt "Amerikaspår".
Nu börjar man verkligen se fram emot denna säsong....Finlands sak, är vår sak! Perkele!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Månne har Heart of Hockey hittat ett nytt "Amerikaspår".
Nu börjar man verkligen se fram emot denna säsong....Finlands sak, är vår sak!
Perkele!