Med tanke på Karlskronas förestående degradering alt. stundande konkurs... så kan jag inte nog sluta tänka på vilken otrolig återhämtning vi har gjort. Vi var minuter från konkurs... vi reste oss på 9.7 sekunder innan knockout typ... och se var vi är idag! Jag är otroligt glad, stolt och rörd över vår absolut största seger genom tiderna... värt mer än nånting annat! Det har format oss till vilka vi är idag och vilka vi kommer att bli inom en överskådlig framtid.
Olli Hahl: Jag satt i bilen på parkeringen vid City Gross och lyssnade på presskonferensen. Efteråt grät jag som ett barn. Känslostormar i nivå med mina barns födslar, no doubt
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi var minuter från konkurs... vi reste oss på 9.7 sekunder innan knockout typ... och se var vi är idag!
Jag är otroligt glad, stolt och rörd över vår absolut största seger genom tiderna... värt mer än nånting annat! Det har format oss till vilka vi är idag och vilka vi kommer att bli inom en överskådlig framtid.