Reign in red: Vi är röda, vita och blåa. Det ser du tydligt på klubbmärket, medelpads färger. Tittar du på våra matchställ från 60, 70, 80 och 90-talen så ser du mycket blått. Finns även i en del av ställen från 00-talet och ett ställ från 10-talet som har det. Till och med örnjäveln hade blå bakgrund.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Så vi är röda, vita, blåa - inget annat.