Dä brinn Dä brinn i strupusligen sa Smallak.. Sluk då för fan... Kallskrona va säg man 🤔 Ja tyck synn om fanskape. Ja had hopp på att Sönnsvall tatt den platsa. Tänk vicka fighten mot dä å Röven å Mongoliderna på E4 kusta! Men så tänk ja vi kunn väl lägg ett par match i Gärdehovet i vinter. Dä tar ju lik myck folk vi har på våren match( Dvs fullsatten ). Sprid TIK till stan. Ha stort öltälten å musiken utan för å rinn en lätt. I helgen testen mich sommerdrinken.. Schåååål tamjefan...ikväll.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Sluk då för fan...
Kallskrona va säg man 🤔 Ja tyck synn om fanskape. Ja had hopp på att Sönnsvall tatt den platsa. Tänk vicka fighten mot dä å Röven å Mongoliderna på E4 kusta!
Men så tänk ja vi kunn väl lägg ett par match i Gärdehovet i vinter.
Dä tar ju lik myck folk vi har på våren match( Dvs fullsatten ). Sprid TIK till stan.
Ha stort öltälten å musiken utan för å rinn en lätt.
I helgen testen mich sommerdrinken..
Schåååål tamjefan...ikväll.