1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615016 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2066648

Sv: Silly Season 2020-2021
Synct: Jag är ingen ornitolog, men var hittar man röda örnar? Känns även som att örnen är väldigt kraftlös, påminner om den där abborren i plast som alla fick i julklapp.

Därutöver var Malmö Redhawks före?, vilket skapade en stark känsla av efterapning.

Sämst lyckades nog björklöven lynx. Loggan ser ut att vara ritad av ett barn.

Bäst tycker jag nog att Färjestads logotyp blev, kan också vara relaterat till att de var så överlägsna på den tiden.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
Spock: Ja, typ samma barn som skrivit Björklöven i deras nuvarande logga, ser förjävligt ut med det typsnittet.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...