Synct: Jag får sälla mig till skaran som inte förstår hur det kan ha tagit sådan skruv. Det var inte så att man hajpade det en vecka i förväg - man har dock konsekvent presenterat nyförvärv via livesändning så det i sig är föga konstigt. Det är väl bara semantiken i "sommarpresent" i sig då - några timmar innan sändning. Tämligen nöjd med presenten, men då får jag väl nånstans i runda slängar 1-2 presenter per år i mjuka paket ;)
Man ska väl komma ihåg att vissa fortfarande hade trippat på tårna om man så gav dom ett lillfinger i "nyhet om herrlaget 11:30", enbart.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Man ska väl komma ihåg att vissa fortfarande hade trippat på tårna om man så gav dom ett lillfinger i "nyhet om herrlaget 11:30", enbart.