+ 4
Inlägg: 2067554
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: det är väl riskgrupperna som isolerat sig som börjar får det nu. Därav märks det mer på sjukvården. Jag tycker inte det är naivt att tro att en större del redan haft smittan. Men gör det du 😬👍
+ 1
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Andra influensapandemier brukar pågå i några månader, även om vi har lite smitta kvar i samhället så kan vi fortfarande öppna upp för större evenemang.
Naivt? Ganska ordentligt va...
Men jadu, optimism är bra. Behövs sannerligen i dessa tider 😊