Hassan: tycker bara att det är märkligt att så många lag ska spela ”slutspel”. Det är förmodligen riktigt jäkla svårt för både ettan och tvåan i serien att etablera sig i SHL, vad ska då lag som Västervik och Bofors göra där?
”Men slutspel gör att det blir spänning in i det sista”. Fan att möta Västervik i en kvartsfinal är ju bara ångest, som ett kval nedåt i kvalet uppåt.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
”Men slutspel gör att det blir spänning in i det sista”. Fan att möta Västervik i en kvartsfinal är ju bara ångest, som ett kval nedåt i kvalet uppåt.