Ang Rinkside: Det var nog affärsidén det sprack på. Det kanske inte finns så mycket pengar att tjäna på 12-åringar som vill byta hockeybilder. Att driva en hel affär på det konceptet är kanske inte så begåvat. NICKE skulle ha breddat sig, satsat mer på souvenirförsäljning (främst TIK-, GIF- & Dragons-souvenirer).
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det var nog affärsidén det sprack på. Det kanske inte finns så mycket pengar att tjäna på 12-åringar som vill byta hockeybilder.
Att driva en hel affär på det konceptet är kanske inte så begåvat.
NICKE skulle ha breddat sig, satsat mer på souvenirförsäljning (främst TIK-, GIF- & Dragons-souvenirer).