1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2068765

Sv: Apropå nånting...
Tydligen är freddan NHL-potential i Ragnarsson. Tänk NHL-Ragge, Hugo Gretzky och en kedja som kan mäta sig med de bästa i SHL resan nu.

Fiasko om vi missar avancemang?

www.st.nu/artikel/timratranarens-hyllning-till-backen-efter-fystesterna-har-forstatt-hur-bra-han-kan-bli

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: riktigt skönt att nubben i stort sett har laget klart så tidigt så grabbarna får en bra och rejäl försäsong vilket är grymt viktigt! Nubben har norpat de bästa svenska centrarna på marknaden så de konkurrenter som ska fylla på kommer att få göra det med utländska youtubers 😁 Ragge kommer bli kung kommande säsong och en av flera som kommer att ta rejäla kliv i sin utveckling. Lerebäck är en annan som jag tror mycket på.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...