mikenomad: Bra att veta, då ska jag be Widebro dra i handbromsen. Dumt att spendera mer pengar denna säsong då. Vi får satsa på att gå upp till 101års-jubileumet :)
mikenomad: Ja, se nu till och gå upp nästa år ... Oskars kommer få sina två säsonger i SHL men är ett allsvenskt lag ... LIF borde byta plats med Modo även om jag egentligen tycker båda lagen ska vara i SHL. Sedan finns ett lag i högsta ligan som jag personligen tycker inte tillför rolig hockey och som gott kunde trilla ur och syftar inte på ärkerivalen MIF. Men att det händer får betraktas som osannolikt. Er granne BIF hoppas jag går till minst kvart.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...