Tikkare: Ja tyck dä va synn att int Pantrarna va kvar i SuperAllsvensken! Dä va skoj å va dä å titt i Kirseberg å åk te København å gå på klubb. Men vi kann int få allt hä i live... Ja hopp att Vilda Väsby ta plats istället för Kallskrona.. Båtten upp i Corrona tider.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Dä va skoj å va dä å titt i Kirseberg å åk te København å gå på klubb.
Men vi kann int få allt hä i live...
Ja hopp att Vilda Väsby ta plats istället för Kallskrona..
Båtten upp i Corrona tider.