1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614807 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2069295

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Timrå och Björklöven fick väl varsin hemmamatch innan serien lades ner, därav fick mindre än jämbördiga lag antar jag.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rallarn: Timrå hade 6 hemmamatcher kvar om man fått maxutdelning. Modo hade 7 kvar om de fått maxutdelning (då räknar jag ändå med den match de körde utan publik). Sjuk snedfördelning. AIK hade 5 hemmamatcher kvar.

AIK får 157tkr mindre än Timrå. Det är ju lätt att då tänka att Modo som hade möjligen, inte säkert, men möjligen, hade 1 hemmamatch mer än Timrå kvar borde ha fått 157tkr mer än Timrå. Men deras enda möjliga match var alltså värd typ 3,5 millar.

Sjuk snedfördelning. Det har slickats mycket kostymklätt brunhål i nolaskogs för att få igenom det där. SHLs lilla knähund.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.