+ 2
Inlägg: 2069345
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Tycker det känns snett och godtyckligt räknat hur pengarna fördelas. Men samtidigt finns väl ingen mall för hur man ska gå till väga under dessa speciella omständigheter. Två reflektioner:
- Lite knepigt att bottenlag blir "belönade" för att hamna i kval. Hade Karlskrona vetat om det...
- Framgår inte att man räknat på extra kostnader för de lag som inte spelat klart utan bara ser på bortfall för hemmamatcher. Det är inte gratis att åka på bortamatcher.
- Lite knepigt att bottenlag blir "belönade" för att hamna i kval. Hade Karlskrona vetat om det...
- Framgår inte att man räknat på extra kostnader för de lag som inte spelat klart utan bara ser på bortfall för hemmamatcher. Det är inte gratis att åka på bortamatcher.
+ 1
Att sedan AIK inte ens velat spela kval då man kunnat åka ur spelade heller inte in.