1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614878 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2069466

Sv: Apropå nånting...
Tycho: Jag ser ingen orättvisa öht vad gäller fördelningen mellan samtliga lag undantaget ett

Råttjävlahållabakomryggenavstyrandeihockeysverigehelvetet

Dom får alltså ett par futtiga hundratusen ca mindre än oss, ett "hockeylag" med ihåligare hockeykultur och dito intresse hos supportrarna än en råttgnagd Schweizerost. Sannolikheten att de samlat en publik ens i tusental i sitt ekande plåtpalats hovet i ett negativt kval är inte stor

Mest troligt hade de dessutom huserat i 1:an till hösten

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: fan vilket komplex du har! Vad är det för fel på dig ? Öppna dig så vi kan hjälpa, menar du på fullt allvar att AIK inte missat några intäkter? Fördelningen av pengar är utifrån de fakta som finns rimliga, de tycker nog de flesta. Kanske till och med Sundsvallare

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer