+ 3
Inlägg: 2069692
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: JJ kan nog bli utlånad framåt jul efter för lite speltid , blir en billig lösning i så fall. Trist för oss att tappa så många spelare, men ordval som 'desperation' känns lite konstigt. Det är ett kvitto på en framgångsrik juniorverksamhet bl.a.
Att en spelare lämnar för spel i en högre liga får man nog acceptera nuförtiden.
Att en spelare lämnar för spel i en högre liga får man nog acceptera nuförtiden.
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: JJ drog inte för pengarna, utan för chansen att mäta sig med bättre spelare och att utvecklas. Han var inte nöjd med att "harva" ett år till.Sedan tycker jag inte att JJ är den vi velat ha kvar. Tambellini var seriens mest kompletta forward.
JJ spelade med små marginaler, var dålig defensivt och en rätt medioker skridskoåkare. Dock med ett ruskigt vasst skott, stor skicklighet på små ytor och riktigt bra spelsinne. Dahlen år mycket bättre än JJ .
JJ spelade med små marginaler, var dålig defensivt och en rätt medioker skridskoåkare. Dock med ett ruskigt vasst skott, stor skicklighet på små ytor och riktigt bra spelsinne. Dahlen år mycket bättre än JJ .
Ta ett ärovarv bjästa runt och njut av regeringens stöd till hela världens hockeylag.