+ 5
Inlägg: 2069730
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: Just därför jag skrev bl.a. om du läser en gång till.
Mitt inlägg var mer en förklaring till kommentaren 'att spelare lämnar MoDo i desperation'.
För mej är det naturligt att man väljer spel i en högre liga vilket de flesta du räknar upp gjorde. I vissa fall kan ju din 'spelarflykt' dessutom bestå i att klubben inte vill
skriva nytt kontrakt.
Mitt inlägg var mer en förklaring till kommentaren 'att spelare lämnar MoDo i desperation'.
För mej är det naturligt att man väljer spel i en högre liga vilket de flesta du räknar upp gjorde. I vissa fall kan ju din 'spelarflykt' dessutom bestå i att klubben inte vill
skriva nytt kontrakt.
Att spelarflykten skulle bero på eran juniorverksamhet är det riktig cyklophybris på.