HH: Kritiken är ett bevis på hur känslomässigt involverad man är som supporter är i Timrå IK:s öde. Det kallas engagemang!
"Liv på läktaren och laget vaknar" - Nej, inte om man t.ex. har interna problem inom laget, då måste nog andra saker också till. Man måste våga söka sanningen för att hitta den. Om man verkligen har interna problem inom laget låter jag däremot vara osagt.
Dock kommer jag som alltid att skrika och klappa även på matchen imorgon.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"Liv på läktaren och laget vaknar" - Nej, inte om man t.ex. har interna problem inom laget, då måste nog andra saker också till. Man måste våga söka sanningen för att hitta den.
Om man verkligen har interna problem inom laget låter jag däremot vara osagt.
Dock kommer jag som alltid att skrika och klappa även på matchen imorgon.