1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2073463

Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Är ju ett jävla underbetyg för hela HA och Modo i synnerhet i så fall att en lat otränad Dahlén åker åttor runt dem.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Jag tycker att Toby varit lat och otränad i sin karriär och gjorde över 50 poäng ett par säsonger i NHL.
Du saknar fullständigt förmåga att se nyanser? Dahlen är i sammanhanget hockeyspelare verkligen inte vältränad.

Med lat jämför jag med de hockeyspelare som tränar väldigt bra. Lill-wernblom, Dahlen, Toby är tre av dessa hittills. Har du sett Dahlen i civila kläder. Inget muskelpaket.

Sv: Apropå nånting...
Hassan: ja kolla deras kel (gotte)gris tobis skräck i ögonen varje gång han ser att Dahlén är på isen och ska leka med stackarn. Hoppas dövikarna signar han för en säsong till 👍😂

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer