Hassan: till icingoves försvar kan nämnas att inte jag heller har koll på Domustrappan annat än anekdotvis här på hs. Jag har missat det mesta irl inom Timrå kommun utom hockeyn, simhallen på 60-talet och bygget av gymnasieskolan på 80talet. Förlåt...
Hassan: Det hela är lite otacksamt. Man vill såklart inte att någon skall ställa till det för oss skötsamma - men samtidigt finns det ett visst intresse av att se den där "kölhalningen" i praktiken.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer