{9037}: haha ja, det hade dem. Såklart var domaren en stor anledning till att de förlorade. Men största anledningen var ändå enligt dem att Brynäs hade sån jävla tur. För Modo var bättre. I 15 raka matcher 😂.
Det blev liksom en följetong i Brynäsboken varje gång Modo förlorade så konstaterade vi att Modo måste ha haft otur igen.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det blev liksom en följetong i Brynäsboken varje gång Modo förlorade så konstaterade vi att Modo måste ha haft otur igen.