Jåkkinen: Lodin saknades ju på träningen igår, även Madsen, men han ska enligt Freddan ha en överbelastningsskada. Ska inte svära på att det är Lodin, men känns väldigt troligt att det är han va? Madsen är ju inte heller direkt "ung" längre som Torines är inne på
Oavsett namn jävligt fin reklam för Timrå IK. Ryggmärgskommentar av Torines..."en tragedi för spelaren" En stor jävla skandal är det väl? Sparken direkt?
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer