+ 14
Inlägg: 2077581
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Spelaren det handlar om borde kliva fram och stå för sitt festknarkande. Som någon skrev här har det blivit löjligt normaliserat att röka på/ta en lina eller varför inte en ecstasy tablett. Nästan lika normalt som att knäcka en öl snart. Förr i tiden stack man ut som pundare, för många av dagens ungdomar är det normalt festande som hör till lördagsbärsen.
+ 3
Oavsett känns det som alla kort måste läggas på bordet, även i media. Det kommer spekuleras om så mycket annars. Var det första gången? Om inte, hur ofta? Har spelaren varit påverkad under nån träning/match i sin karriär? Hade han sällskap av någon i laget?
Men min tanke är att spelaren bör få stöttning och hjälp, och en chans att få vara kvar i laget.