+ 6
Inlägg: 2077960
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Förutsätter att alla här inne på hs har messat Victor Lodin på Insta och stöttar honom...
+ 4
Måste tillägga. För att erkänna att man inte har någon förståelse varför folk knarkar, då är det väl för i helvete lika bra att hålla käften om ämnet knark i ett diskussionsforum? kan ju bara bli fel.