Kulltorp: Kulltorp: Aha, det är du som jagar spöken o troll i det okända. Om du jobbar med människor (vem gör inte det) borde du inse att det finns en människa bakom varje inlägg, oavsett vad man tycker om inlägget. Ok att fördöma ett inlägg, men inte personen(skulle vara Hitler då)
. Men dina 2 sista rader 'Jag vet att skynket ramlar av till slut... Tack alla som idag hjälpt till med det.'
tyder på att du kanske inte är den bäste människokännaren ändå.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
. Men dina 2 sista rader
'Jag vet att skynket ramlar av till slut...
Tack alla som idag hjälpt till med det.'
tyder på att du kanske inte är den bäste människokännaren ändå.