RasmusVS: Det är ju för att idrotten har ett eget regelverk med vad man får och inte får använda. Det är ju internationellt. Cannabis är lagligt i vissa länder men det betyder ju inte att idrottare får använda det.
Wadas regelverk är ju glasklart med vilka substanser som är förbjudna. Bara att ta eventuellt straff.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Wadas regelverk är ju glasklart med vilka substanser som är förbjudna. Bara att ta eventuellt straff.