1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2078166

Sv: Apropå nånting...
RasmusVS: två reflektioner kring den här soppan.

1, Ska vi gissa att vi inte kommer att se så många spekulationer om eventuella länsrivalers alkoholvanor framledes?

2, Om det är att ta ”ansvar” genom att sätta spelaren i något löjligt åtgärdsprogram/utbildningsåtgärd, är det inte mer ansvarsfullt att helt enkelt sparka en spelare som inte lever upp till klubbens drogpolicy?

Usel förebild för ungdomar som strävar efter att bli elitspelare. Tycker man tveklöst borde riva kontraktet rakt av.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{8671}: Hur hjälper det människan Viktor Lodin? Bryr du dig inte om honom?
Fan vad vackert om han en dag som NHL spelare står och tackar Timrå som ställde upp för honom när det behövdes som mest.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer