Skulle vara grymt att få följa med bakom kulisserna. En video i veckan skulle räcka, och så intervjuer på det på samma kanal.
Du borde maila Markus om det också utöver mailet till TIK. Sen är det ju mycket jobb och tid bakom, vore ju kul att höra om det vore möjligt iallafall.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
www.youtube.com/watch?v=kziZSHSt3eA&ab_channel=MKLQV
Skulle vara grymt att få följa med bakom kulisserna. En video i veckan skulle räcka, och så intervjuer på det på samma kanal.
Du borde maila Markus om det också utöver mailet till TIK. Sen är det ju mycket jobb och tid bakom, vore ju kul att höra om det vore möjligt iallafall.