rabon: Det fanns en gång i tiden när man kunde köpa en dricka med logga på och det fanns även chips påsar med loggan ..varför inte ta upp det igen .
Sedan ordna en kiosk med korvförsäljning utanför för oss som " inte kommer in " så vi kan sitta på parkeringen i bilarna och känna stämningen när matcherna spelas , tänk att ta kaffe och en dammsugare 😊i paus och snacka hockey 😃 Man kanske hör tacklingarna och jublet om man har rutan öppen när vårat lag gör mål och då tutar vi . ☺☺☺
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Sedan ordna en kiosk med korvförsäljning utanför för oss som " inte kommer in " så vi kan sitta på parkeringen i bilarna och känna stämningen när matcherna spelas , tänk att ta kaffe och en dammsugare 😊i paus och snacka hockey 😃
Man kanske hör tacklingarna och jublet om man har rutan öppen när vårat lag gör mål och då tutar vi . ☺☺☺